piątek, 3 lutego 2017

ZA SOBĄ MGŁY

Dwa tygodnie wolności wyciągają do mnie ręce. Sesja w końcu pożegnana. Wszystko pięknie zdane. Postanowienie dotyczące dobrych ocen zrealizowane, w tym semestrze poniżej 4.0 nie zeszłam. Eleganckie stroje na egzaminy dodają dużo wiedzy. Jedno zdjęcie na Instagramie staje się wyznacznikiem poczucia własnej wartości. Ten semestr tak szybko minął. Mam wrażenie, że tak niedawno był początek października, że dopiero wszystko się zaczynało. To  było niezapomniane 4 miesiące. Ludzie, rozmowy, spotkania, wyjścia, wydarzenia, wyjazdy... Najlepszy w skutkach początek przygody z siłownią. Kocham moją decyzję o zmianie mieszkania. Lepszych współlokatorów mieć nie mogłam. Mój cudowny, wielki pokój z balkonem jest tak bardzo mój. Cudownie się zasypia i budzi w towarzystwie gwizdu pociągów. Wygodnie się mieszka tak blisko uczelni. W takich okolicznościach ciężko permanentnie się nie uśmiechać . Fajnie, że jest już luty. Otaczanie się pozytywną energią jak na razie wychodzi mi bardzo dobrze. Oby tak dalej!






15 komentarzy:

  1. Sama pozytywy. Twój post aż pęka od pozytywnej energii. I jak to napisałaś - oby tak dalej. Z tym nastawieniem jest to możliwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie sesja trwa w najlepsze :). Pięknie było po I i II roku, gdy mieliśmy 3 tygodniowe ferie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my mamy zawsze tylko (aż) dwa tygodnie przerwy, jeśli uda się zaliczyć wszystko w pierwszym terminie :)

      Usuń
  3. Wytłumaczysz mi, jak eleganckie stroje dodają wiedzy? W ładnym ubraniu zdajesz na 5 a w brzydkim na 4 czy co? XD Możesz podać swojego Instagrama albo chociaż pokazać to zdjęcie? Bo ciekawa jestem. Chociaż nie wiem, czy to takie dobre żeby ono wyznaczało Twoje poczucie własnej wartości, ale może nie załapałam metafory XD Ooo, zmieniłaś mieszkanie? Bo myślałam, że tych fajnych współlokatorów miałaś od początku. No i piona, mi też póki co otaczanie się pozytywami idzie wspaniale. "Oby tak dalej!" - zdecydowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby ktoś tutaj jeszcze nie zauważył, to nigdy raczej nie piszę niczego dosłownie i wprost :D
      Zmieniłam w październiku :P

      Usuń
    2. No wiem, ale tym razem nie rozumiem już niczego XD
      To chyba o tym nie wspomniałaś albo to ja gapa nie ogarnęłam ;)

      Usuń
  4. Czyli pozytywnie i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie czyta się takie pozytywne wpisy, aż bardziej się chce kiedy od kogoś bije taka energia😊💪🏻

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaiste, trudno się nie uśmiechać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się cieszę końcem sesji ^^ Jak to zrobiłaś, że nie zeszłaś poniżej 4?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i komentujesz. Zapraszam częściej. :)