poniedziałek, 13 lutego 2017

TYSIĄCE WYJAŚNIEŃ SENSU

Tydzień minął nawet nie wiem kiedy. Jeszcze jeden przede mną, ale już jestem gotowa na następny semestr. Umysł wyczyszczony i wypoczęty, już czeka na nowe wyzwania. Posesyjne imprezy to najlepsza rzecz na świecie, zwłaszcza kiedy jest co świętować. Chupachupsowe shoty to życie. Wieczory grupowych integracji i kolejnych przeżyć w sprawdzonym towarzystwie. Późne powroty i nocne autobusy, które zawsze wiozą jakąś historię do wspominania. Dużo śmiechu, zawsze i ze wszystkiego. Taniec zastępuje trening. Nowe znajomości i dużo miłych słów. Fajnie jest. Sześciogodzinny stukot kół pociągu i jesteśmy w innym świecie. Imprezy z okazji przyjazdu do domu. Nieprzewidywalność sytuacji. Szybkie akcje i szybkie zmiany. Jedna noc potrafi dużo uświadomić. Będzie coraz lepiej. Poranki w łóżku z laptopem i "How to get away with murder", czy to już uzależnienie? Plany na życie z niewyraźnych szkiców zaczynają stawać się rysunkami. Te mniej odległe zostają zatwierdzone. Niektóre na pewno się udadzą, inne nie wiadomo, trzymajcie kciuki. Muzyczny początek czerwca coraz bardziej w zasięgu rąk. To będzie dobry rok, bo innej opcji nie ma. Miło jest słyszeć, że widać efekty pracy. Zwłaszcza tej nad sobą. Dlatego nie przestanę. Zawsze do przodu!




14 komentarzy:

  1. Jak tak piszesz o nocnych autobusach i po sesyjnych imprezach to wraca do mnie mnóstwo wspomnień i tych fajnych uczuć z nimi związanych. <3
    Będzie dobrze - tak trzymać! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się cieszę, że o tym piszę, bo takie wspomnienia są bardzo fajne :D

      Usuń
    2. Super wrócić do takich chwil, wtedy człowiek sobie przypomina, że mimo wszystko ma fajne życie. :D

      Usuń
  2. Ten czas tak szybko leci... Aj, zatęskniłam za czasami moich studiów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że w czasie wolnego odpoczęłaś. Od razu lepiej się podchodzi do nowych wyzwań z takim wypoczętym i czystym umysłem :)
    Widzę, że imprezowo było :) I dobrze ! W końcu w życiu trzeba się bawić ! :)

    Trzymam kciuki za Twoje plany !! Będzie dobrze :)

    Na szczęście wiosna juz tuż, tuż... :D
    Temperatury na plusie i od razu lepiej się żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chupachupsowe shoty w sensie alkoholu czy czegoś innego? :O Ja z nocnymi autobusami to jedyną historię jaką mam to taką, że notorycznie się gubiłam na mieście, ilekroć takowym wracałam do domu XD Zazdroszczę czasu na seriale, ja od miesiąca próbuję obejrzeć Fargo i udało mi się tylko pierwszy odcinek XD Muzyczny czerwiec? Jakieś koncerty się szykują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, alkoholu, polecam bardzo :D
      Mam nadzieję, że się szykują, ale napiszę jak będę pewna na 100% ;)

      Usuń
    2. Haha, dobra, wypróbuję, ale najwcześniej w maju, żeby już było legalnie ^^

      Usuń
  5. Uwielbiam czytać Twoje posty z taką dawką pozytywnej energii. Dzięki nim za każdym razem sama na nowo wierzę, że wszystko musi się udać. Więc oby tak było, w kwestii Twoich planów także :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyczyszczonej głowy, u mnie ostatnio z tym źle! Ale uwielbiam Twoją pozytywną energię i właśnie m.in jej mi brakowało! Fantastyczne, że potrafisz dawać tak dobrą energię innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasami taki wolny czas jest bardzo potrzebny :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteś i komentujesz. Zapraszam częściej. :)