czwartek, 21 lipca 2016

SEN NOCY LETNIEJ

Leżę pod gwieździstym niebem na trawie przesiąkniętej latem. Gdzieś w oddali rechocą żaby, z innej strony szczeka pies, pachnie ognisko i skoszona trawa, wiatr wygrywa jakąś letnią melodię i ochładza nagrzane powietrze. Myślę. Przeżywam. Moja impreza urodzinowa, którą zapamiętam na zawsze. Miksowanie znajomych i nowe spotkania. Pozytywny spacer w deszczu. Szalony wypad do Krakowa i przemierzanie jego magicznych uliczek. Zdarzenia przypominające bajeczne dzieciństwo. Zakupy inspirowane przyszłością. Fotobudka i straszny nocny kinowy seans. Lody, drinki, słodycze i tyle letnich owoców. Fajnie jest mieć 20 lat. Prezenty od najważniejszych osób w moim życiu, pokazują mi, jak oni dobrze mnie znają. Czekam z nutką ekscytacji na pewne telefony i mam co do nich nadzieję. Endomondo wytrwale zlicza pokonane kilometry. Biję rekordy, tworzę endorfiny. Jestem zakochana w lecie, w wakacjach, w tym co się dzieje w moim życiu. Czytam nieskończone ciągi liter w najfajniejszych książkach, słucham letnich rytmów pełnych energii, chłonę ciepło i radość na jesienno-zimowe miesiące. Przez najpiękniejsze jakie widziałam przeciwsłoneczne okulary, obserwuję niecodzienną codzienność. Cudownie jest czuć się na właściwym miejscu we właściwym czasie.









15 komentarzy:

  1. No to wszystkiego najlepszego!
    Niech Twoje życie będzie pełne takich wspaniałych momentów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin (zakładam, że już spóźnione życzenia, ale szczere) :) I oby więcej takich pozytywnych dni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie, chyba tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łe jejku, ja strasznie lubię miksować znajomych... Dobrze, że na tych krakowskich uliczkach nie trafiłaś na łowców telefonów, nerek, portfeli czy innych takich... ;]

    Na jakie telefony czekasz? Od potencjalnych pracodawców? ;>

    Kultura & Fetysze (klik!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w Krakowie akurat byli bardzo spoko ludzie. :)
      Dokładnie tak. :)

      Usuń
  5. Cudownie jest czuc cieplo na skorze i mam nadzieje, ze lato sie jeszcze sie rozkreci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I że będzie trwało ile się da. :)

      Usuń
    2. Trochę się spóźniło, więć teraz musi nadrobić :)

      Usuń
    3. I nadrabia dosyć skutecznie. :)

      Usuń
  6. O tak, dobrze jest mieć poczucie tego, że jest się tam gdzie powinno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z moimi wakacjami chyba jest całkiem podobnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i komentujesz. Zapraszam częściej. :)