czwartek, 23 czerwca 2016

SŁOŃCE ŚWIECI MI W OCZY

Już jestem wolna, szczęśliwa, wrzesień nie straszy. Pilna studentka zdała wszystko w pierwszym terminie. Oficjalnie na drugim roku. Nie wierzę, że ten tak szybko minął. Kocham ten rok. Tych ludzi, których poznałam. To czego się nauczyłam, wszystko co przeżyłam. Będę tęsknić, ale to przecież niedługo wróci. Teraz tylko wakacje, zasłużony odpoczynek. Wszystkie cudowne plany wreszcie wejdą w życie. Kolorowe marokańskie pomadki czekają na letnie wyjścia. Serce wyrywa się do nowych przygód. Scream Queens i stosy nieuczelnianych  książek uśmiechają się do mnie wyczekująco.  Zawarte postanowienie, od teraz zaczynam twardo realizować. Ostatnie imprezy w tym roku akademickim przyniosły pewność siebie. Nowe znajomości zawsze na tak. Mecz w pełni udany, pokibicowany na brzegu Wisły z najlepszą ekipą, przeciągnięty do rana, ale duma największa. Coś w powietrzu daje mi radość i wewnętrzną siłę. Powroty pod gwiazdami z uczuciem niewyobrażalnego szczęścia. Dużo śmiechu wtedy, kiedy jest najbardziej potrzebny. Głupie gry rozwijają intelekt. Jestem taką szczęściarą, że to wszystko mam i że tak wygląda moje życie. Gorące powietrze takie przyjemne. Powiewy wiatru i smak nagrzanych owoców relaksują. Sen w dzień wychodzi lepiej niż w nocy. Ostatnie chwile w Warszawie przed wakacjami w domu. Wszystko jest na swoim miejscu. ♥




44 komentarze:

  1. Całkiem niedawno ja zaczynałam studia a teraz? Tak szybko to minęło... A zapał do studiów jest przyjemnym uczuciem i kiełkuje potem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to trochę przeraża, że tak szybko miną te studia, a tak bardzo mi się podoba na nich. ;)

      Usuń
    2. Można zawsze iść potem na kolejne :) Ja jak mi pozwolą fundusze to będę robić różne studia :) Znaczy w jednym kierunku dodatkowe :)

      Usuń
  2. W październiku dopiero zacznę studia. Czas tak szybko mija, niedawno chodziłam do podstawówki, a teraz decyduję o całym swoim życiu... To dziwne.
    Miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przerażające, ale tak już musi być. ;)
      Dziękuję. <3

      Usuń
  3. Początkowo mnie studia przerażały, ale potem człowiek się wdraża i jest zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Później to się chodzi z przyjemnością. :P

      Usuń
  4. To się cieszę, że wszystko udało się zaliczyć w pierwszym terminie :) W domu całe wakacje czy gdzieś wyjeżdżasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjeżdżam chyba tak gdzieś po Polsce, ale to będę relacjonować na bieżąco. :P

      Usuń
  5. ja dziś się zapisałam na studia, ale zaoczne, mam nadzieje ze nie pozałuje :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Lana Del Rey! <3 To rozumiem dlaczego to twoj hit na te wakacje :D Gratuluje zdania na drugi rok studiow nie martw sie kochana czas bardzo szybko mija i nim sie obejrzesz bedziesz juz na drugim roku :D
    Powodzenia w spelnianiu wszystkich postanowien <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lana jest w sumie zawsze królową mojej playlisty. ;)
      I w sumie tak samo szybko okaże się, że jestem już po studiach. :D
      Dziękuję. :*

      Usuń
  7. Swoje studia zaczynam w październiku. Po twoim wpisie dochodzę do wniosku, że może nie będzie tak źle i może będę miło wspominać ten pierwszy rok.

    OdpowiedzUsuń
  8. No dokladnie. Ja juz orawie pierwszy rok studiów za sobą o.0 maskara. Jak to szybko leci. Masz niezwykle fajne opisy w poscie xD tak przyjemnie się ciebie czyta

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdania tych wszystkich egzaminów, nieegzaminów i innych takich! Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy tak hejtują studia, a Ty tak przyjemnie o nich piszesz, miła odmiana. ;)
    Gratuluję zdania egzaminów i życzę udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mimo wszystko studia są fajne. ;)
      Dziękuję. <3

      Usuń
  11. Ta optymistyczna, marzycielka, a jednocześnie nasycona zrealizowanymi celami narracja zaczyna być uciążliwa, taka nieprzystająca do polskiej mentalności i prozy życia innych smutnych blogerów ;D Pozdrawiam i gratuluję "promocji do następnej klasy"!

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, poprawię się, następny post będzie już depresyjny. :P
      Dziękuję. <3

      Usuń
  12. Gratuluję zdanych egzaminów. :D Twój optymizm jest wręcz zaraźliwy. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozostaje mi życzyć magicznych wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim, razie życzę Ci udanych wakacji, z przepięknymi wspomnieniami na długie lata:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli ze wszystkich zaliczeń i ocen jesteś jak najbardziej zadowolona? W takim razie życzę udanych, pełnych wrażeń wakacji!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko poszło bardzo dobrze. ;) Dziękuję. :)

      Usuń
  16. Jak ja uwielbiam takie posty! Moje wakacje skończyły się ładnych kilka lat temu, a teraz czytam... i jakoś je czuję ;)
    Chwilo, trwaj, chciałabym Ci krzyknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach wakacje. :) Życzę w pełni realizowanych planów wakacyjnych!!! I oby ten czas nie przeminął zbyt szybko. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję zdania wszystkiego w terminie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. no, to albo jesteś szczęściarą, że zdałaś wszystko w jednym terminie, labo zdolniacha z Ciebie! tak czy siak, gratulacje. :)
    hmm, te książki są chyba najlepszą opcją z wyżej wymienionych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te dwa czynniki działały razem. :P Dziękuję. <3

      Usuń
    2. zapewne obydwa. :D innej opcji chyba nie widzę.

      jakie masz lektury na swojej liście? ;>

      Usuń
    3. Aktualnie zaczęłam "W dżungli życia" Beaty Pawlikowskiej i już mogę bardzo polecić. ;)

      Usuń
  20. Miło jednak tak cieszyć się wakacjami i wszystkimi perspektywami, jakie dają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i komentujesz. Zapraszam częściej. :)